čtvrtek 4. srpna 2011

Třetí týden stavby

  Včera nám začal třetí týden stavby našeho domku. Je to supr, jak nám to rychle roste. Když se bavím s lidmi, o tom jak to jde, tak tomu většina nechce moc věřit :-) Tento týden je také určený k vybetonování podlah a jako rezervní, kdyby něco nevyšlo, tak jak má.
  V pondělí večer jsem vyčerpal výkop pro kanalizaci a elektřinu a cca 2 hodiny vyhazoval sesypanou zeminu - tedy vlastně hnusné bláto. Podobné to bylo loni, když nám vyplavala vodoměrná šachta. Prostě pakárna.
  V úterý ráno naběhli instalatéři a připojili přívod vody, takže už máme v domě pitnou vodu. Dále do výkopu položili kanalizaci, kterou zaslepili u výkopu pro ČOV nebo žumpu. Záleží na tom, co nám povolí ŽP.
V poledne dorazili elektrikáři a natáhli kabely od domu k rozvaděči. Připojovat se budou až při kompletaci. Prošli jsme elektroinstalaci a EZS a hoši odjeli.
Já jsem se pustil do pokládky zbylého polystyrenu na podlahu. Večer volali betonáři, že přijedou už v 7 ráno a mě začaly dostihy s časem, jestli to stihnu položit. Poslední desku jsem položil ve 22 hod. a ve 23 hod. jsem byl mrtvý v hajanech.
  Ve středu ráno přijeli betonáři, ale nějak jim haprovala mašina a tak museli odpoledne dovézt novou. Chtěli být hotoví odpoledne, ale odjížděli až večer.
Večer jsem taky zajel pro stavebního dozora, který prohlédl stavbu a mazali jsme domů.
Zítra ráno jedeme zakropit beton.
 

-- kanalizace --


-- elektřina --


-- přípojka vody --



-- betonáři vyměřují --


-- UFO v ložnici --








-- zvědavci :) --

Žádné komentáře:

Okomentovat