čtvrtek 28. července 2011

Den osmý - rozvody elektřiny

  Dnes se chlapi elektrikářský dali do rozvodů. Když jsem večer přijel na stavbu, tak už byla většina kabelů roztahaných.
  Pokrývači dokončují střechu, která by zítra měla být hotová. Když jsme přijížděli na stavbu, tak lilo jako z konve, ale v domě bylo sucho :-)
  Tlaková zkouška rozvodů vody a topení bude ukončena zítra, ale něco z počátečního tlaku uniklo. Budeme hledat kde, vypadá to na zátky u rozvodů vody.
  Žádná stavba se neobejde bez kiksů. Ten první jsme si vybrali dnes, kdy jsem poprvé nebyl na stavbě. Kamnář založil špatně komín. Zapoměl, že budeme dělat betony a komínovou patu dal jako první, ale měl ji dát na komínovou tvarovku, aby ji vynesl na čistou podlahu. Naštěstí to ještě nebylo vytvrdlý a tak jsem to rozebral a očistil a může se začít znova. K tomu ještě odřel dveře na terasu od tvarovek, které řezal venku. Byli jsme z toho dost naštvaný. Budeme to řešit zítra.

Pár fotek z dnešního dne:















1 komentář:

  1. Tak tohle znám moc dobře. Rozvody elektřiny mě krajně nebavily. Každá příchytka kabelu vyžaduje měření a vrtání a i když to není složitá práce, je to hodně zdlouhavé. No prostě k vzteku. Ale nechtěl jsem dávat peníze za elektrikáře, když vím, že si to zvládnu udělat sám. ;-) A pro všechny případy je elektrikář můj tchán, takže ten mi to pak jen zkontroloval.

    OdpovědětVymazat