úterý 13. září 2011

Malování a dokončená koupelna

  O víkendu nám malíři vymalovali celý domek. Nejdřív natřeli napenetrovaný sádrokarton bílým nátěrem a pak dvěmi vrstvami barevného duluxu. V dětských pokojích je Alpská louka a Sluneční paprsek, v obýváku Caffé latte a v ostatních místnostech Bílá čokoláda. Po proschnutí dali ještě třetí vrstvu.
  V neděli nám obkladač pan Marko dospároval koupelnu. Chybí položit jednu dlaždici, kam se mělo osadit čidlo podlahového topení. Příští týden nám instalatéři namontují sprchový kout, WC a umyvadlo a jedna koupelna bude komplet.
  Stále čekáme na obkladačky a dlažbu do velké koupelny, poláci si dávají načas.
  Já jsem pokračoval v obkládání stěny v obýváku půdovkami a komínu v chodbě. Stěnu a podlahu už mám hotovou, zato komín je trošku pracnější :-o  Pak mě čeká obložit přizdívku v kuchyni. Už se mi o půdovkách i zdá.
  Příští týden bych chtěl začít pokládat dřevěnou plovoucí podlahu.

  Dnes je 13.9. a náš domek si vybral jeden smolný den. Oknaři dovezli parapety, které byly úzké a pokoušeli se vyčistit znečištěné okno od penetrace po fasádnících. Parapety odvezli a okno vyčistit nejde. Pan Mráz (euro-stav) zjistil, že by měl být nějaký prostředek na tyto skvrny. Je objednaný v Praze a do konce týdne by měl dorazit. Pokud by se to nepodařilo vyčistit, tak máme jěště asi dva tipy co s tím a pokud to nepůjde, tak v nejhorším případě by se muselo vyměnit celé okno. Vzhledem k tomu, že už je vše hotovo, tak to bude mazec. Elektrikář, který montoval zásuvku u vchodových dveří, si opřel žebřík o fasádu a udělal do ní dvě díry :-( To je na zabití. Asi si nechal mozek doma.  A firma, která měla přivézt žumpu nestíhá, už dvakrát posunula termín a já už třikrát nechal vybrat bagrem spadaný výkop.  
  Ale jinak se nám stavba daří :-) a už se těšíme na stěhování.












Žádné komentáře:

Okomentovat